VoIP: De vrijheid van bellen over internet

Als organisatie bent u vaak erg afhankelijk van uw telefonische beschikbaarheid. U wil altijd bereikbaar zijn, een professionele uitstraling hebben en de kosten beheersbaar houden. Zeker met het gebruik van analoge telefonie kunnen deze drie factoren zich goed tegenwerken. Vaak gaat het één ten koste van het ander en moet men flink in de buidel tasten als er meer dan alleen bellen nodig is.

Met de opkomst van de digitalisering en het internet werd VoIP (Voice over Internet Protocol) mogelijk. Zoals bij zoveel diensten die van analoog naar digitaal gaan, opent dit de deur voor veel nieuwe mogelijkheden en bijkomende voordelen. Met VoIP wordt uw eigen bestaande internetverbinding gebruikt in plaats van het traditionele telefoonnetwerk.

Pelican ICT combineert deze technologie met onze eigen kennis van IT en automatisering. We kunnen daardoor een telefonische dienst leveren met diverse voordelen op het gebied van flexibiliteit en gebruiksvriendelijkheid:

  • U bespaart kosten omdat u geen aparte infrastructuur meer nodig heeft voor uw telefonie. U gebruikt namelijk uw eigen internetverbinding en kunt de aparte telefoonlijn opzeggen.
  • De digitalisering maakt het mogelijk om een koppeling met databases van een centraal telefoonboek, zodat u efficiënter kunt werken.
  • Uitgebreide, gratis functionaliteiten zoals bijvoorbeeld conference calls en het (automatisch) doorschakelen naar een intern of extern toestel.
  • Telewerkers kunnen ook thuis via hun VoIP-nummer bellen en gebeld worden. Hier komen geen extra kosten bij, omdat ze zich met onze geleverde telefooncentrale (hosted PBX) nog steeds in uw netwerk bevinden.
  • Veel functionaliteiten en uitgebreide rapportagemogelijkheden kunt u op een gebruiksvriendelijke wijze zelf beheren zonder tussenkomst van een provider.
  • Integratie van andere diensten zoals bijvoorbeeld videogesprekken, voicemail, het opnemen van gesprekken en het ontvangen van faxberichten in uw e-mail. Ook uw aparte telefoonlijn voor de fax kan er wellicht uit.
  • Als laatste kunt u zeker 20% besparen op belkosten, zeker als u nog analoog belt. Gesprekskosten worden apart berekent.

Hebben wij uw interesse gewekt? Neem dan vrijblijvend contact op om een vergelijking met uw huidige belkosten te maken.

Bespaar kosten met VoIP
 
  • VoIP functionaliteit vanaf € 4,95 p/m
  • Totaaloplossing voor 7 gebruikers inclusief telefoons en centrale al voor € 49,95 p/m
  • Maandelijks opzegbaar

 

 
Actualiteiten
 

Update: Ook de jaarlijke audit is goed doorstaan waardoor Pelican ICT gecertificeerd blijft!

Sinds begin 2015 hebben we hard gewerkt aan de certificering van ISO 9001:2008 (Kwaliteitsmanagement) en 27001:2013 (Databeveiliging). In augustus 2015 hebben we de officiële certificaten ontvangen en is Pelican ICT gecertificeerd voor beide normen.


Na het behalen is Pelican ICT een van de eerste ISP's in Nederland die beide certificeringen heeft.
Door het behalen van deze certificeringen laten wij onze klanten zien dat wij voldoen aan de hoogste eisen op het gebied van kwaliteitmanagement en informatiebeveiliging.

 

LiveZilla Live Help